zondag 8 februari 2015

Art rotterdam 2015

Art Rotterdam Vorig jaar had ik twee werken gekocht van omstreeks 2200 euro. Nu 4 werken gekocht en ik was ongeveer de helft kwijt Ten eerste op de Contemporray Art Rotterdam of hoe het ook heten moge. Een werk van Marloes Staal.
Ja het is één werk. Marloes is net afgestudeerd aan de AKI Enschede. Direct door naar het andere uiterste: Hellen van Meene Al lang topfotograaf in Nederland. Met oplage 25 drie polaroid formaat werken gekocht die gezamenlijk één werk zijn:
Nu nog twee kunstenaars met een mer gemiddeld profiel: Rumiko Hagawari Ze heeft Tokyo, KABK en Rijksakademie gedaan. Het is een getekend A4-tje op een A4-tje. Laatste werk is van Anne Geene. Zij heeft een project gedaan over water: Het werk is een kleien foto van een wolk. Maar ik kan de foto niet vinden. Dit bericht gaat bijgewerkt worden.

1 opmerking:

  1. Beste Pieter,

    Omdat ik geen andere contactgegevens van jou kan vinden, probeer ik het op deze manier.
    Zojuist stuitte ik op jouw blog over de beginnende kunstverzamelaar. Wat een mooie en interessante collectie heb jij! Ik zou je daarom graag het volgende willen voorstellen en vragen. Nadat ik eerst mezelf heb voorgesteld...
    Mijn naam is Patricia Pisters en ik ben op freelance basis werkzaam in de culturele sector. Eén van mijn werkzaamheden is het schrijven van een rubriek in Zuiderlucht, een cultureel maandblad in Limburg en de buurgemeenten in Brabant, België en Duitsland. Mijn huidige rubriek gaat over de topstukken van musea in de omgeving. Een voorbeeld hiervan kan ik je toesturen of kun je vinden op de website van Zuiderlucht.
    Vanaf september wil ik graag een serie wijden aan de nieuwe generatie kunstverzamelaars. Dat is ook de reden waarom ik jou contacteer. Zou jij het leuk vinden om hieraan deel te nemen? En ken jij misschien andere 20-ers, 30-ers en 40-ers in Nederland die kunst verzamelen? Mocht dat zo zijn, dan hoop ik dat je mij op weg kunt en wilt helpen met mijn rubriek.
    In ieder geval hoor ik het graag van je :-)

    Hartelijke groet,

    Patricia Pisters
    info@p-artefacts.com

    BeantwoordenVerwijderen