woensdag 9 juni 2010

We like art

We like art is een site met goedkope topkunst. Althans onder de 1500 euro, zeker de moeite waard om regelmatig op te kijken als je belangstelling hebt voor kunst. Ik heb al eerder over deze site bericht toen ik mijn 2e Carla van de Puttelaar heb gekocht. (Deze is overigens nog steeds niet geleverd.)

Er zijn echter nog meer manieren om goedkoop aan kunst te komen.
Ongeveer twee jaar geleden heb ik drie foto's gekocht van Elvi. (Volgens de burgerlijke stand heet ze anders, maar haar echte naam vermijdt ze heel zorgvuldig.)



De bovenste heb ik zeker, de onderste weet ik niet zeker. Zoals eerder gezegd mijn beheer over mijn kunst is niet fantastisch.
Als ik de onderste niet heb zal ik hem zeker een keer aanschaffen.

Zij heeft een zomeraanbieding. Voor 5 tientjes een foto op 30x30 of A3 formaat.
Er is keuze uit minimaal 30 foto's.
A3 vind ik een mooi formaat voor haar foto's. Al zou ik zelf over een iets groter formaat nadenken.

Klik de links en oordeel zelf.

Waarom heeft ze die foto-actie? Ze wil naar de USA beter gezegd naar LA en dat zonder rijbewijs. Daarnaast kan ze wat extra budget gebruiken.
Dus gebruik dat vakantiegeld om een mooie foto te kopen en stuur Elvi naar LA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten