zondag 6 juni 2010

te leen

Een nieuwtje:  ik heb mijn eerste kunstwerk "geleend" bij de kunstuitleen van het CBK zuid-oost (Amsterdam). Dit lenen kost 12 euro per maand. (daarom is het ook meer huren) Het is wel een fractie van de waarde van het werk en het is zelfs verzekerd.
Het leukste van dit systeem is dat het lenen voor onbepaalde tijd is. Als ik wil kan ik het kopen of blijven huren of gewoon teruggeven aan de Amsterdammers.

Het werk had ik ongveer een jaar geleden gezien en onthouden. Afgelopen week de kans gegrepen die mij geboden werd.

Het werk zelf is een foto van een conceptueel bloemstuk. Het heeft een nogal kunstmatig kleurtje.
De maakster Lotte Geeven  doet wel meer met kleur en bloemen. Op ArtAmsterdam had ze de stand van Kunstbeeld aangekleed door een soort bos te maken met gekleurde spotjes erop. Dat heeft duidelijk raakvlakken.



Het is een foto op dibond van zo'n 100 x 80 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten