maandag 12 april 2010

terug

Na wat digitale omzwervingen heb ik toch mijn blog weer opgepakt.

Snel wat nieuws: mijn mobieltje met camera is gejat dus ff geen foto's van de werkjes van Tinkebell.
Rosalie Ravensteijn heeft haar experimenten afgesloten en het boek is nu een compleet boek.

Ik heb een interview gegeven aan youngcollectors.nl. Dus de liefhebbers kunnen daar mijn echte naam zien. 't Zal nog wel een weekje duren voordat het op de site staat. a.s zaterdag hebben ze een symposium.
Voor een vriendenprijsje mag ik wel zeggen:

Dit is de sympposium link .

Nog een vriendenprijsje Mery (Melanie Rijkers) heeft haar project "Puur" afgesloten met een tentoonstelling in de Melkweg.

Liefhebbers kunnen nu tamelijk goedkoop werk daaruit bemachtigen:

275 euro voor een 60x 90 cm foto is een aanrader naar mijn mening. Kijk op deze verkoop site van de tienermoeders.

Daar hoort natuurlijk een mooi plaatje bij dat ik al heb op het formaat van 140 x 90 cm

Jilanka met Fiona

1 opmerking:

  1. Hallo Pieter Paulusse,
    Ken je in Tilburg de 'Leerling-Meester'exposities van Kunstpodium-T?
    Wij (kunstpodium-T) hebben kunst-schrijf-plannen waar we graag met je over zouden praten. Zou je contact met me op willen nemen?
    Groet Mariska van Zutven

    BeantwoordenVerwijderen