dinsdag 27 april 2010

WeggeToverd

Soms gaan zaken niet geheel volgens wens.

Ik had midden juli 2009 een werk van Tove Eversteijn gekocht via artolive.
Dit werd na wat moeilijkheden geleverd (in een dekbedhoes) op het ministerie van Economische zaken waar ik toen werkte.

Hierna werd het steeds schimmiger. het werk is echt groot, bestaande uit foto van 120 bij 80 cm en tl-balk.
Daar moest een plek voor gevonden worden en een handige nanier om het op te hangen. De foto is slechts versterkt met een dunne laag karton. Op de langere termijn is dat niet duurzaam. De plek die ik in gedachte had is ingenomen door een ander groot werk. Ik ging op vakantie iets na levering en vlak daarna weer. Vervolgens begon ik meet een studie kunstgeschiedenis.Oftewel het werk raakte uit mijn gezichtsveld.
Bij het werk van Tove zat een briefje om contact te leggen met mij als koper. Een verkopende kunstenaar bij Artolive weet namelijk niet wie er gekocht heeft.Dat briefje is ergens op mijn bureau beland maar daar heb ik vandaag op gereageerd.
Dat was de missie van april 2010.

Mijn missie in mei 2010 wordt om een mooie plek te vinden voor het werk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten