donderdag 7 mei 2009

Snelle aankoop en levering Marije Arends

De afgelopen weken ben ik druk geweest om te besluiten hoe ik mijn laatste euro's ga uitgeven. De uitdaging voor mij ligt erin dat enerzijds ik ervan houd om op nieuwe werken en kunstenaars te jagen. Aan de andere kant wil ik de kunstenaars nauwlettend blijven volgen die ik al een of meerder jaren verzamel. Dus toen ik op jacht was naar nieuwe werken besloot ik plotsklaps om de werken te kopen die al ruim een jaar op mijn verlanglijstje stonden. Want ik wilde niet dat die werken weer in het gedrang zouden komen. Zondag stuurde ik een meeltje. Afgelopen dinsdag kwam ze foto's brengen. Werkelijk een record. De kunstenaar heet Marije Arends. Iemand met zo'n naam moet en arendsoog hebben tijden s het maken van kunst. Hieronder staan de foto's die ik kocht. Ze zijn onderdeel ven een documentaire serie. Ze heeft familie en vrienden dicht op de huid gezeten en nam foto's vanuit zeer verschillende hoek.

Bekijk ze zelf maar:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten