vrijdag 22 mei 2009

Aankoop #23 Merel van Beukering

Het komt wel eens voor dat ik volgens plan verzamel. Toeval of puur geluk hebben gewoonlijk de meeste invloed op wat ik koop. Maar deze was anders. an het beging van het jaar heb ik Merel van Beukering op mijn watchlist gezet. Enkele weken geleden heb ik haar benaderd over haar werk. Ze gaf aan wat te koop was en voor hoeveel.

Een ander deel van het plan was om contact te leggen met Nicky Onderwater voor haar foto's. Zij heeft me ook plaatjes gestuurd en een prijsopgave gedaan. Ik vind haar werk goed, maar zal het toch niet kkopen. Om haar werk goed te begrijpen wil ik eigenlijk twee foto's va haar kopen en dat past nu niet in mijn budget. de foto's gaan op mijn want-list. Ik laat har foto's hier niet zien want ik laat gebruikelijk alleen foto's zien die ik gekocht heb. een andere link is hier.

Ik kocht wel een foto van Merel van Beukering. Maar ik heb ook een foto van haar op de wantlist geplaatst voor volgend jaar.

Degene die ik heb gekocht staat beneden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten